missnöje!

jag känner att jag är rätt duktigt på att klaga här i bloggen, så jag tänkte fortsätta lite med det. på temat "Störiga saker i vardagen".

jag då, som är lite naiv eller nått av mig, har intalat mig själv att allt finns antingen på youtube eller på google. så nu ett bra tag har jag letat och letat på båda ställena efter vinjett låten till Robinson. alltså inte Deap by April - Losing you utan den andra "Who's gonna stay as a friend. who will fighting 'til the end?" och nu, när jag kollade igenom lite musik-trådar på hamsterpaj.net's forum, hittar jag en tråd med just den frågar och klickar in mig där. hittar direkt direkt att låten heter "faith" och är gjord av gruppen Snowdrop. Lycklig snabbar jag mig in på youtube och söker på det. men det ända som dyker upp är massa japanska låtar (ev. kinesiska) men desperat som man är lyssnar man i alla fall på dom. och det är fel. besvikelsen är stor när jag sen snabbt googlar på det istället. hittar då ett annat forum med samma fråga, och klickar in mig för att se om de vet vart man kan få tag på den. dock står det  "låten heter faith och artisten heter snowdrop. men låten är special skriven till robinson och tv4, så jag vet inte om den går att få tag på någonstans." men det finns ändå en länk in till Itunes store, så med mitt sista hopp går jag in och söker på den. men tror ni att den finna? nej precis, visst gör den inte det!! varför gör den inte det? jag vet inte, men det stör mig och nu är jag fett lack på min data för internet laggar typ hela tiden. säkert 10 gånger, nu när jag skrivit detta!! :O stöör mig. näe. nu ska jag sova lite puss <3

ps. kanske ska gå in och kolla på Robinsons hemsida och se om den finns där, eller mejla tv4 och se om det går att få tag på den! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0