chill

det är helt löjligt varmt här idag. käkade en omsorgsfullt lagad frukost på altanten och det var underbart skönt.
sitter på altanen nu med, och det är 33 grader här :) haha. värsta växthuseffekten här inne! men det är skönt :)

idag har jag bara chillat runt, och inte gjort något särskillt, men konstigt nog, eller tur nog, så stör det mig inte alls lika mycket som det gjorde förra veckan. kanske beror det på att det numera är soligt, så jag iallafall har möjlighet att gå ut, om jag känner för det. att jag liksom kan välja. valmöjligheter tillfredsställer helt enkelt.  haha

näe, nu ska jag lyssna på massa Cyndi Lauper musik. hon är asgrym, har jag kommit på. *snabbtänkt, javisst*, haha :)

puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0