avslutning

ÄNTLIGEN SOMMARLOV! haha yeey. kalas-nice. började då inte förrän halv 11 så, det kändes i princip som att lovet redan hade börjat :) haha. men men. började med massa uppträdanden på torget, där bland andra Christian sjöng, och alla lärarna i både 8:an och 9:an. och i och med att jag gillar att se samma saker om ohc om igen, tänkte jag att jag filmer detta. och det gjorde jag ju, men när jag kom hem sen upptäckte jag att jag filmat utan ljud, så jag har rörelserna på alltihop. typiskt mig. jaja. men det var nice, men det var hemskt att öppna betygen, typ ååångest. men det gick äöndå rätt bra. tror jag har samma betyg som i höstas, så det är helt okej. men men. tråkigast idag var helt klart att säga hejdå till Louise! kommer sakna dig om du kommer in påö Lundsberg gumman <3

egentligen skulle vi haft picknick nidag i pålsjö, men eftersom att regnet öser ner utanför, så struntade vi i det, haha :) istället får jag roa mig här, haha. ha det bäst <3

och på tal om ingenting. FRINGE har säsongspremiär idag 21.55¨på kanal 5!!! jag längtar!!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0