att få presenter

så. nu har släkten lämnat och allt har åtegått till det normala i hushållet Perssons. skönt.
ibland tycker jag verkligt illa om att fylla år. särskillt att få presenter. det känns som om man kräver det, fastän man inte gör det, och det gör att jag verkligen anstränger mig för att visa att jag uppskattar det och verkligen understryka att jag inte tar det för givet, och då blir det nog så "hon är så överdrivet tacksam, för att hon inte vill säga att hon inte gillar det" så det blir bara.... fel. men jag är tacksam. verkligen.
 
men i stora drag har dagen var riktigt bra :D så det är bra. nu ska jag snart sova, för jag är sjukligt trött. haha

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0