what a night...!

wow. kvällen blev inte riktigt som jag hade trott, om man säger så...
jag trodde att vi skulle träffas, jag Zara & Olea och kolla lite film och så. så när jag kommer till Zara, så går jag in, som vanligt, lägger jackan på en stol och vänder mig om. och där sitter mina kära vänner!! Caroline, Linnéa och Julia, och säger "Grattis på födelsedagen. detta är en överaskningsfest till dig!"
och jag bara står där som ett annat fån, och bara... ehm... oj! Tack så jättemycket! så tvingar Zara mig att öppna garderoben för att "hänga in min jacka" och då hoppar Louise ut ur den! galet roligt.
TACK SÅ JÄTTEMYCKET TJEJER <3

fick en massa fina saker också! halsband, presentkort, body butter och så carros present, haha! fingerfärg och en solhatt med Pippi Långstrump. sjukt roligt!

så iställer för film blev det tacos, tårta och massa roligt med mina underbara vänner! <3  ni betyder!





tack igen alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0