inte allt för ofta..

inget är som det ska vara när man är sjuk.
vakade halv 8 i morse! har nog inte gjort det sen... ja, det händer inte allt för ofta, så kan man säga, haha :)
men jag vakande i alla fall då, och vad så pigg att jag bestämde mig för att gå upp och hålla min kära syster sällskap medans hon käkade frukost :)
la mig i och för sig sen igen och lyssnade på mer av Marian Keyes "Är det någon där" men pallrade mig upp igen vid 10.

mår dessutom bra mycket bättre idag än igår. så det är kalas-nice :) men det suger hårt att det ösregnar ute... -.-
längtar till Budapest. 34 grader och sol idag...
jaja. nu ska jag väl fortsätta missbruka klipp från Melodifestivalen på youtube. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0