the music

åh! musik kan verkligen vara lycka! vissa låtar tröttnar man aldrig på och vissa bara gör en så himla glad!!
La voix är en sådan låt för mig. som gör mig så enmort glad och lycklig, så det känns inte rimligt!
Jag hade inte lyssnat på den på rätt länge, och så nu i tisdags så ju Malena Ernman på Allsång på Skansen och så sjöng hon La voix och åh vilken feeling jag fick!! åh! jag blir glad bara jag tänker på den. Framträdandet i Globen var det bästa ever! love it! tröttnar aldrig :D

nu sitter jag och kollar på Changelin. riktigt bra faktiskt!
och imorgon blir det till en kompis häst med syster. härligt att få känna hästdoft igen! 1 månad sen nästan sist! hihi- inbiten hästnörd, men jag gillar det :)

puss och godnatt, snart ska jag sova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0