Sunny Stand Up

helt spontant  bestämde sig jag och mamma för att köpa biljetter till Sunny stand up som gick ikväll här i Helsingborg, på Fredriksdalsteatern. fast så "sunny" vet jag inte om det var.. det regnade... men inte så mycket, men i alla fall, haha :)
men det var faktiskt riktigt roligt. där var bla. Nour El-Refai, Tomas Järvheden, Özz Nüjen (?), David Barta, Hasse Brontén och Måns Möller. och Måns var faktiskt riktigt rolig. bukar annars ha väldigt väldigt svårt för honom från Extra Extra och Time out osv, men han var riktigt bra. och dom andra jag nämnde var också sjukt roliga. utom Nour... hon är bättre när hon inte kör Stand-up... tycker jag... och fortfarade. hennes sommarprogram <3

ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0