Malena Ernman

kom precis hem från att ha lyssnat på hennes konsert. sjukt bra var det! kan inte annat än att älska hennes musik. grymt bra! :D blir så glad av det!
'
en annan sak som gjorde mig glad idag var att min nya telefon kom :) typ likadan som min gamla, men annat märke... men den är fin, and i like it .

och imorgon börjar festivalen!! :D wiie. RixFm klockan 19, och sen har jag faktiskt ingen koll på programmet. brukar vara väldigt påläst annars, men jag minns inte.. :S jaja. det finns på internet...

dessutom sa min syster en väldigt smart grej idag, som jag hade glömt bort. "om en vecka åker vi till Budapest!". shiet. redan! snart är sommaren över och skolan börjar. jag kan inte annat än längta lite till utvecklingssamtalet. inte just samtalet, men att liksom komma till skolan, se allt, men inte vara i skolan på riktigt. sånt är lite mysigt tycker jag... men hur mycket man ska tro på min åsikt är jag inte helt säker på att jag ska uttala mig om, haha :)

åh. jag längtar tills jag ska köpa Malenas skiva. har varit och kollat vilka spår som finns med och min favoritopera är med. Non piu mesta från La cenerentola. men jag har bestämt mig för att plåga mig själv lite bara för att kunna missbruka den totalt när jag sen köper den. för jag ska köpa den! om det så är det sista jag gör. Efter Budapest blir nog lagom. ja, då ska jag köpa den. och dessutom få se hur La voix låter akustiskt, för jag tror det fanns en sån version på den på cdn. La Voix Du Nord.

näe, nu ska jag kolla lite saker på datan, sen ska jag sova så man är pepp imorgon kväll!! wuhu. Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0