lördag :)

det blir inte så himla aktiva inlägg och allmänt bloggande på sommaren, lev med det ;)
ida har jag mest åkt med mina kära föräldrar runt halva Helsingborg för att hitta en ny korg till Kelly i och med att hennes börjat gå i sönder :) haha. hon var så söt när vi kom hem, för då började hon bita i den och leka med den för hon trodde det var en ny leksak. hon är typ sötast ever den hunden!! puss på henne <3

sen blev det massa grillat och vi försökte oss på att grilla marshmellows över en vanlig grill och det gick ju sådär, men i alla fall, haha :)

sen ikväll blir det nog en tripp till Landskrona Karnevalen och kolla på Kevin Borg. i och med mitt inlägg om att det var synd om han för ingen kom till hans spelningar, så känns det lite som att det är mitt ansvar, haha :)
men men.

och imorgon blir det Falsterbo! wuhu! :D
Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0