lite klagomål...

min tro om att jag mådde as mycket bättre idag blev tyvärr rätt kortvarig och nu är det väl inte så bra längre... men det är bara till att knarka alvedon tills jag dör. eller näe, kanske inte så länge, men i alla fall till min huvudvärk slutar döda mig.

och för att klaga lite till, så är jag grymt hungrig. blev inte sådär väldigt mycket till middag... -.-
min kära familj tycker om kål. brunkål, grönkål, you name it. dom gillar det. och det gör inte jag. så bara för det vill dom ibland äta kålpudding.. YES tänker jag varje gång. inte. men dom brukar i alla fall vara snälla och lägga kål ovanpå och under. inte mitt i. då är det lättare att ta bort. men det hade dom såklart inte gjort idag, och det resulterar nu i att jag är hungrig. punkt.

jävlar vad intressant det där måste ha varit att läsa... shit.  haha. ber om ursäkt för det stycket.
men men. jag borde väl egentligen lägga mig och sova nu, men jag känner verkigen inte för det även om jag är sjukt trött.
och jag längtar till Budapest, som jag nu nämnt i vartenda inlägg denna veckan känner jag. lev det, tillägger jag nu! haha

näe, nu ska jag sluta vara... jag vet inte. mig själv? näe, det är ingen bra grej att sluta med. sånt ska man ju fortsätta med, eller? var det inte så det var? jo, det var det, såklart. det har man ju lärt sig sedan småskolan. eller nått.
usch, nu skriver jag väldigt flummigt och osammanhängade känner jag (gud vad jag känner en massa idag!)

Ha det i alla fall bäst alla som läst.
wish u the best <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0