it keeps me alive

det är så segt! dagarna flyter ihop, och det blir bara blöö.
men det är lite det som är sommarlov känner jag, men det är ju jag...
det ända just nu som håller mig vid liv är träning. Var ute och sprang med Andrea igår, och det blev ju riktigt bra träning! körde intervaller 3 minuter löpning 1 minut gå. sen blev det extra jobbigt eftersom att vi sprang fel och hamnade nedanför den långa bilvägen mitt i pålsjö, så vi sprang dels på Landborgspromenaden där det avr uppför och nerför i trappor om varannat och sen avslutade vi med att springa upp för en del av den långa backen. har inte den blekaste om vad den heter, men i alla fall :) det var rätt jobbigt, men det var sjukt skönt.
haha, sen hemma blev det styrka och Fringe.
igår då.

idag har det inte hänt så mycket mer än att jag har gått med mamma och hunden i Bruces...
men vi får la se. kanske hittar på något. men risken är rätt liten, trots att chansen finns.
jaja. puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0