festival-lördag

sista festivaldagen för i år. och galet mycket folk, som det ska vara.
det fanns dock inga roliga spelningar, så det blev bara Melody Club, som i övrigt inte var särskilt bra, och lite Svenska Akademin, mest för att dom Sassa skulle träffa var där, haha :)
umgicks mest med Bea, eller ja, jag umgicks med henne hela kvällen, och sen catchade vi upp med lite olika människor då och då. bland andra då Sassa, Carro, Julia och Zara & Olea. nice :)

nu, idag, är jag galet trött! är verkligen inte van att vara ute 3 kvällar i rad. haha. är inte ute överhuvud taget i vanliga fall :).
så det blev en sväng till Väla och kolla efter present till pappa som fyller år, om 2 veckor. tror jag vet vad jag ska köpa :) wiie.

annars i veckan händer det inget särskilt, vad jag vet. har inget planerat i alla fall. Denna veckan har varit grymt extraordinär om man jämför med resten av mitt trista sommarlov. någonting att göra varje kväll! wuhu! Sunny Stand Up i måndags, överaskningsfest i tisdags, Malena Ernman i onsdags och festival torsdag-lördag. nice :D och om precis en vecka åker jag till Budapest. aldrig varit där, men det blir nog nice :)

ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0