explorius!

 hann träffa Zara & Olea lite igår. nice. kollade på filmen om Anna Nicole Smiths liv, som gick på tv, men den var ju inte så särskilt bra, eller..?

och idag kom katalogen på Explorius som jag beställde förra veckan!! åh vad jag vill åka!! shiet. få saker får mig att längta och vilja så enormt ycket som detta!! har lite demonstrativt lagt katalogen på köksbordet, så mamma och dom ser det, haha :P får se om det leder till nånting. gjorde i och för sig inte det förra gången med EF;s katalog, men skit samma!! i'll never give up this one!!
gaah. blir helt ÅH när jag tänker på det.... ett år i USA.... gaaah!! aaaahhh!!
okej, nu ska jag sluta. var bara tvugen att skriva nånting. bloggen blev lidande!!

ha det bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0