en liten uppdate

blev inget bloggande igår, hoppas ingen avled :)

men det har inte hänt så mycket. dagarna flyter på utan att det händer så mycket. men det är ganska skönt det med. men börjar nästan tröttna på det... men nästa vecka  är det festival, och det ska bli sååå roligt! wuhu! Sofie ääälskar Helsingborgs festivalen! och med lite tur träffar vi Matilda där. det skulle vara riktigt roligt,. har nog inte träffat henne sen i julas!! :O wow... shiet vd tidend går...

och det är ju Falsterbo hela denna veckan ut. egentligen hade det varit riktigt kul att åka ner nån dag till, men min brist på umgänge gör det svårt... i och för sig jobbar ju Bea & Carro där nere, men då kan man ju inte riktigt träffa dom. jaja. jag får väl klara mig. har ju trots allt redan varit där i år, så att.

dessutom ska ju Malena Ernman spela på Sofiero om lite drygt en vecka! (22:a juli). tänkte köpa biljetter, men i och med att jag är den ända i min bekantskapskrets som uppskattar hennes musik, så skulle det kännas lite lonely att dra dit själv... får se om jag tvingar ner Zara & Olea till stranden så vi typ kan sitta utanför och lyssna och typ grilla eller nått... jaja. får se. har faktiskt ingen riktigt koll på när dom kommer tillbaka från var dom nu är. haha. jaja. måste väl prata med dom.

men men, har nog inte mycket mer att tillägga.
så ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0