cosy day :)

det blev en riktigt mysig dag med sis. idag :D
först bakade vi då en massa. 1 sockerkaka med citron och nån typ av chokladkakor som vi rev ner apelsinskal i. sjukt goda! :D sen kände vi väl oss lite kreativt framgångsrika så vi lagade mat, som bestod av 2 stekta, tjocka korvar, gruka, lök/tomat, en halv baguette och potatissallad. såg riktigt gott ut, och smakade riktigt gott. well done sis! haha. ännu bättre var att det blev klart precis typ 5 minuter innan IDOL började, så det var grym timing! haha.
sen blev det en sväng till Väla och kolla på mobiler... och precis när jag ääääntligen hade bestämt mig för att ta den ända som jag hade kunnat tänka mig, en Samsung Soul B i grå, så finns inte den i lager, och inte i butik!! såå irriterade. så nu vet jag inte vilken jag vill ha. kanske blir en likadan som Andera tog. NOKIA 6500, fast i brunt... eller nån annan trist Sony Ericson... får helt enkelt se... har en vecka på mig innan abonemanget går ut.

sen på kvällen nu, blev det Golden Leauge och godis, och sen planera lite resfärd mm, till imorgon.
sjukt roligt ska det bli! en hel dag på Falsterbo med syster. tåget går 9 och vi är väl hemma vid 12 på kvällen, så att. men det ska bli sjukt kul. särskilt också eftersom att det typ är fotboll och sånt där, mellan ryttare, haha. ska bli riktigt roligt att se :) och dessutom kanske jag hinner träffa Bea och Carro lite i och med att dom jobbar där. vi får la se där med helt enkelt.

näe, nu måste nog jag snart sova, om jag ska orka gå upp imorgon.
puss och ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0