fredags-flummig

äntligen fredag! hade konsumentkunskapsprov idag. gick väl ändå ganska bra... kunde de flesta frågorna, sen om de är rätt eller inte är ju inte upp till mig att avgöra, men jag svarade i alla fall på alla :) sen gå hem med Olea och hon var helt sjukt flummig. hon började sjunga på "jag är ett bongo-barn" och sen hade vi allmänt roligt från skolan till stattena. jää. sen ringde Fredde och sa att jag inte behövde jobba, och föreslog att jag & Olea skulle träffas och kolla på skräckfilm (The blair witch project, fast den är dåålig, haha, eller Silent Hill) men, vi drog dit istället bara för att vi skulle kunna köra till Maxi efteråt. haha, näe, men vi träffade lite trevligt folk och så, nicigt nicigt. sen hem och kolla Let's dance. Laila & Tobias gjorde typ ett helt omänskligt lyft. har funderat på hela dan hur fan man lyckas göra det, men dom överlevde... bajs att Hasse Aro åkte ut. han var niicig :) men men. nu dödar min pappa mig om jag inte stänger ner, men skit i det. Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0