Fredagen den trettonde :)

jag trodde faktiskt att ja uppdaterade min blogg innan, men det var nog bara i mitt huvud, haha :). blir i alla fall en uppdat. nu :) som du troligen kunde räkna ut.

Skolan var faktiskt fett nice idag. gjorde projektprov 25 i matte, och det kändes faktiskt bra, fast jag inte kunde alla uppgifter. så med ganska mycket tur, och bra gissningar på "Sveriges ekonomi" kanske med viss tvekan det blir ett VG på 25:an. skulle vara fett nice. det är helt sjukt störigt, för i början av terminen så får vi fylla i vår studieplan, vilket betyg vi satsar på i vilket ämne, men denna terminen skulle ämneslärarna göra det, och dom satte MVG till mig som rekomenderat betyg, trots att jag skriver VG på typ alla prov och steg och sånt. fattar inte alls hur dom tänker. sen har inte jag haft ph - samtal (personligt handledar samtal) på typ 2 veckor nu, så jag har inte kunnat prata med min handledare om det.. får göra det efter praon eller nått. fick reda på idag att SO:n och HKK:n från förra veckan har kommit in på EDS:en, men fegis som man är, har jag inte vågat se vad jag fått, och nu kan jag inte kolla förrän efter praon. och det är typ då man ska komplettera. i alla fall HKK:n. nu kom jag på att det kanske skulle varit lite smart av mig att kolla min EDS innan det blev lov... hade gärna velat se vad vi fick på våran debatt. fast den läraren är inte så snabb med att föra in stegen så strunt samma. jag lär ju få reda på det nån gång. det är så sjukt jobbigt med alla ämnen som man måste få MVG i. man blir så sjukt nervös så att man inte kan snacka, och då blir det ju inte MVG. ångestframkallande. bryr mig mest om svenskan och SO:n. HKK:n gör det inte så mycket om jag bara får VG på, för jag fick det typ i hela 6:an och 7:an, so, i'm used to it.  haha. nu blev det en väldigt lång utläggning om min svåra skolgång, men det får ni tyvärr stå ut med. det är sån ångest man får när man nyss gått på lov, haha :)

Stallet sen lite grann och sen kolla Let's Dance. det är typ bara Morgan som fortfarande är bra. Varken Laila eller Niklas är speciellt bra längre. sen tycker jag det var helt fel att Kitty åkte ut!!! Hon har ju utvecklats helt sjukt mycket och förtjänade verkligen inte att åka hem!! Geroge kan åka ut, eller Carl-Jan. dom är inte speciellt roliga. Faktiskt inte Magnus i heller, fast han är så duktigt så det vore fel om han åkte ut redan nu. det är så irriterande för alla som verkligen var sjukt dåliga/tråkiga har redan åkt ut, så nu vill man ha kvar dom flesta. så blir det alltid. jag har sjukt svårt att se att dom blir så mycket färre hela tiden. but i have to get used to it, 'cause that's what life is all about. eller nått. jag beklagar min engelska, den är tyvärr inte den bästa. men nu får ni ha det gott folk, puss på er :)i <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0