extremt söndagsflummig!

sista dagen på Grand Prixen idag. niice, lite mer folk idag så det var ju kul. jobbade från 10-18, och stack sen till Maxi med Olea och tog det absloulta sista klivet in till att bli tvättäkta nolifer. vi satt på Maxi och käkade det vi hade köpt, sen köte vi lotter! men vi hade roligt som faan!! Du betyder Olea <3. sen hem och kolla på Bones/melodifestivalen. jää nicigt.

en lite oseriös bild på mig & Olea från Sundsvall <3

det känns som att denna veckan kommer bli fett nice, känns verkligen som att allting kommer bli så jävla chill och det är en underbar känsla kan jag berätta. har inget viktigt att göra i skolan, inga prov eller redovisningar. utom matten! visst fan! jag skoja bara. jag måste göra Sveriges ekonomi, och projektprovet denna veckan! men, det löser sig, det brukar det göra :) ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0