usch

bläe vad segt det var att jobba idag. orkade inte städa, så jag stängde inte förrän klockan var tjugo över 8 när jag egentligen skulle stänga 7. men det är ju bara jag som förlorar (ork och tid) på att göra det så jag orkar inte bry mig.

och ska jag vara ärlig så känns det som om jag orkar bry mig mindre och mindre om allt och det är inte alls roligt faktiskt. Det är väldigt irriterade.

btw imorgon kommer bli en nice dag. tänkte ta ut min lediga eftermiddag som jag fick när jag gudiade sexor för nån vecka sen, så jag slutar efter lunch. och sen ska jag nog köpa julklappar till dom flesta. för snart är det julafton. om en och en halv vecka! :O :D tiden går folrt. enjoy it people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0