lussevaka

lussevakan på SF i helgen var ganska roligt men satan i gatan vad trött jag var igår. det slutade då inte 6 som vi trodde, utan 7. så halv 8 kom jag hem och la mig i soffan och kollade på lucian på tv med mamma. tror sen jag somna starx efter 8.

i alla fall fick vi se Snabba Cash (Zara & Olea fick någon typ av andningssvårigheter när dom insig vilken film det var. they löööv it), Old dogs och Up in the air. samt att vi fick Mer och popcorn när vi kom, mellan första och andra filmen fick vi springa bort till Max (20 meter haha) och där fick vi en hamburgare och en cola, och sen melann andra och tredje filmen fick vi lussebulle :D haha. + att vi hade saker med oss själva :P

Snabba cash var bra, men jag somna lite då och då på slutet så jag missa tyå hela upplösningen -.-'. Old dogs var sådär, ungefär som Wild Hogs och sen up in the air var.. dålig. se inte den. den handlar om en man som reser över hela USA och arbetar som att avskeda folk. sen kommer det en ung tjej som har kommit på att man kan göra det via internet istället och då spara pengar. och det är det hela filmen handlar om... -.-'
fett seg

och btw köpte jag nya ridstövlar igår som jag ska få i julklapp. me love <3 och så firade vi Andreas 18-årsdag med slökten igår kväll. congratz to her


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0