lucia!

nu håller jag på för fullt med att fixa allt inför luciashowen imorgon, och eftersom att det är US som anordnar allt och jag är med där, så är det lite grann att göra, och som vanligt är jag ju ute i så himla god tid -.-'. men nu är jag i alla fall klar med det som behövde göras till US-numret. och nu ska jag bara packa ner allt jag behöver i typ 1 miljon påsar som sen ska ner en jättestor påse så att jag kan ta den på cyklen imorgon. BRA SOFIE!

dessutom måste jag inom Maxi innan halv 10 imorgon och köpa glitter -.-' men det hade jag faktist gjort! fast nån snodde det -.-'

jaja. btw vad det BÄST att Erik vann. Jag älskar honom. måste han ha flickvän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0