hemma!

nu är jag hemma igen efter helgens alla event! det gillar vi. Tummen upp på IDOL i Malmö på fredags även om det höll på att gå riktigt illa ett tag, efter som att det fucking jävla Skånetrafiken inte kunde hålla tidtabellerna varken på buss eller tåg så vi höll på att missa hela IDOL! :O Men om sanningen ska fram, så var det bättre stämning i Malmö. Men gbg var också bra! (:

jag tror jag hann sova 3,5 timme samanlagt, typ 1 timme åt gången eller nått natten mellan fredag och lördag, och sen var det  ungdomsledarkurs på Scandic Segevång i Malmö, som btw ungefär ser lika inspirerande ut som Aushwich, men skit i det. Träffade en del roliga människor där och lite så. Tränade även på gym för förtsa gången i hela mitt liv, samtidigt som vi tittade på Robinson och Sassa käkade choklad -.-' haha sen gick jag & Olea och byta om, gick genom hela hotellet iförda endast bikini och handduk, för att hoppa i en jätteliten, söt & kall pool som också fanns där. haha fett nice. bea filmade lite så jag kanske lägger upp det här! :D

nu är jag så galet trött och om 25 minuter ska jag sätta mig och kolla på IDOL. i veckan kom jag förresten på att jag sett original tv-sädningen av IDOL 2009 för sista gågen. För nästa vecka är det lucia rep hela kvällen lång så jag missar finalen -.-' haha sånt är det.

men puss så länge, jag borde lägga upp bilder, och kanske gör jag det sen. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0