dessutom

förrutom avslutningen idag har jajg varit på Väla för att mer desperat än någonsin försöka hitta det jag tänkt köpa till Andrea. och tro det eller ej, men JAG HITTADE DET!!! blev tvugen att först sms-bobma Bea (som btw är i en by 4 mil från Lyckselse hos sin pappa över hela jullovet, så henne kommer inte jag träffa på mega länge!) och sen ringa för att ta ut glädjen muntligt :D haha.

och jag hade faktiskt sjukt bra flyt ute på Väla idag! inte nog med att jag hittade mina troliga kläder till jul/nyår. jag hittade också, äntligen en vinterjacka!! så nu slipper jag frysa! :D :D. det blev en helt vanlig, röd Everst jacka. nothing special, but it's kind of how i want it. (:  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0