clementintumme

bläe på denna dagen.
ridningen gick fruktansvärt, jag är allmänt trött och jag har fått värsta clementintummen! :O
ni vet så när man skalat liiite för många clementiner så att massa sånt vitt har fastnat under naglen och det gör sjukt ont för man blir så öm? det har jag för tillfället och jag döpte det, inofficiellt till clementiontumme innan idag. Men jag antar att det är smällar man får ta såhär i juletid när clementinerna hägrar.
hoppas dom verkligen inte kommer på att clementiner typ ger cancer eller nått för då kommer ju mina chanser att INTE få det minska med typ... 70 %. jag missbrukar clementiner och käkar typ... 10 om dan. nu är dom i och för sig ganska små, men ändå!

jaja. kände att det blev lie väl lång text för att handla om clementiner, men skit i det. det är gott!

och just nu är jag lite lätt irriterad på min hund som ligger och typ... låter vid dörren och väntar på att mammma ska komma hem och så fort nån kör på gatan börjar hon skälla som en gnu och vägrar lyssna...
btw. min hund låter som en gammal dörr som knarrar. är det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0