14.07

det blev inte en så lugn nyårsförmiddag som jag hade tänkt mig. strax efter 10 ringer syster och ber mig komma och hjälpa dom i stallet, så det blev snabbt på med kläder och göra lite nytta (: riktigt roligt faktiskt. inte mockat och strött sedan sommaren med Sky 2008<3 haha :P

sen en snabbis hemma och äta "frukost", halv 1 och sen åka till Hemköp med Zara&Olea för att handla inför ikväll och det var därifrån jag just kom. Så nu ska jag in och ta en lång varm dusch och sedan är det nästan, inte riktigt , dags att börja göra sig i ordning inför kvällen. Får se om jag gör ett inlägg imellan, annars är det här mitt sist inlägg 2009!

om inte annat: Gott nytt år alla söta människor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0