Valborg!

GRATTIS TILL ZARA SOM BLIR 15 IDAG!! <3<3

ja, gott folk. då var det valborg idag då. och händer det något ikväll? näe. inte alls. Olea, den fånen, sitter just nu på planet till Milano, och där ska hon stanna hela helgen. åh! jag vill också. men men. får se om jag kan få iväg Bea och hitta på något ikväll

Skolan var för övrigt nice! 30 minuters lektion på hela dagen. resten av tiden bestod kp och idrott. trevligt värre. orienterade på idrotten. riktigt roligt, men herregud vad varmt det var! några gånger var vi tvugna att springa mitt i solen, och det är typ 23 grader ute, så det var kanske halvmysigt, men det var kul ändå.

förlåt om detta inlägger blev väldigt osammanhängande, men jag kollar typ TopModel, och jag har inte riktigt den förmågan att fokusera på 2 saker samtidigt, så det är därför.men jajja. med det sagt. ha det bäst <3 och ha en nice Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0