usch fy!!

nu har jag varit på stan med min kära, helt körda vänner, Zara & Olea. seriöst. det tog oss kanske 20 minuter att gå upp för Hälsobacken bara för att vi asgarva precis heeeela tiden!

dessutom fick jag ÄNTLIGEN köpt min Melodifestvalsskiva!! hittade den på FolkochRock (heter den ens det?) på bruksgatan i alla fall, och då fick man nån sån här cd med massa klassiker!! vill jag ha det? Nä. men det fick jag ändån!! jobbigt värre.

men kvällen est fruktansvärda upplevelse var ändå EspressoHouse. vi gick in där för Olea ville ha kaka, så jag beställde en stor äpplejuice, som visserligen såg ut om annansjucie, men i alla fall. sen, medans Zara beställer, vågar jag inte riktigt smaka på den, utan luktar (!) lite på den, och den luktar äpplemos!! sen tvingar Zara mig och smaka, medans vi fortfarande står vid kassa i och med att Zara väntar på sin Chailatte, och jag lovar att den smakade äpplemos också!!! BARA äpplemos! det var bland det äckligaste jag någonsin smakat, men det kunde jag ju inte säga, så jag uttryckte lite diskret att den luktade äpplemos, men var ganska god.
detta skedde kanske strax innan 7, ochnu är klockan 20 i 9 och jag har FORTFARADE jucie kvar!! den är hemsk!! mår illa och får ont i magen av den men jag har gett mig dän på att jag sk dricka upp den, men nu är dte inte mycket kvar, haha ;)

traua på Kullagata alltså. haha :). näe nu ska jag se på ett tv-program som jag missade igår. ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: zara frick

De heter WeLoveMusic!<3

2009-04-24 @ 11:19:11
URL: http://www.zarafrick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0