sööndag

chill dag idag. vakande vid 10, men låg i sängen till kanske kvart över 12, då Olea ringde och underade om jag skulle med och kolla på Baltic. så det gjorde vi.

och nu sitter jag här, hemma, och min farmor och farfar är här på middag. trevligt trevligt. mindre trevligt är det att bilderna från Egypten vägrar sammarbeta när jag och min kära syster försöker lägga över dom på en cd. har hållt på nu i kanske snart en timme, och det vill fortfarande inte, så vi gav upp här, och tar det på en annan data istället.

datorer är verkligen något vi har många av i det här huset. jag har 1, min syster har 1, mamma har 1, pappa har 2, + att vi har 2 till. en som är hemma, och en som vi inte riktigt hade nån stans att ställa så pappa satte den på sitt jobb på länge. orka. vi har alltså sammanlagt 7 datorer på 4 personer. et är nästan 2 var haha.

näe, nu måste jag nog gå och vara lite social igen. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0