skjut mig långsamt!

usch. jobbig dag idag. började med att jag var tvugen att pallra mig upp strax efter 8 för att sen börja jobba klockan 9. sååå drygt. var absolut inget folk, och alla roliga som var där, dom skulle ju rida!! utom en stund så var Bea lite social med mih och lyckades då fråga: "det finns inga mammutar fortfarande va?". Smart Bea. bra att du frågade! haha, näe jag skojja bara :*! jajja. sen kom Linette och vi bredde lite och så, men sen stack hon och jag blev kvar där, helt jävla lonely till klockan 5!! usch!!  kände mig verkligen fullt benägen att skjuta mig själv därinne! usch. hemska ställe. men nu ska jag inte di förrän på onsdag och då är där lite mer trevligt folk!

sen hem och grilla! så himla sommar! wiie. längat tills man kan gå i shorts och linne utan att frysa arslet av sig!
usch. u längtar jag tillbaka till Egypten! vill dit nu nu nu nu!!! oj oj oj.. ja ja. får väl bärga mig tills den svenska sommaren kommer till skåne!

näe, nu ska jag fortsätta min diskussion med Martin. han påstår att han älskar Milan, fotbollslaget Milan, på samma sätt som jag älskar hästar. jag säger att det inte är möjligt, att det inte är samma sak, utan att han älskar Milan på samma sätt som jag älskar IDOL. så det så! hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0