outfit of the day.

det är verkligen tur att jag inte kör med "dagens outfit" som så många andra som bloggar gör. jag menar, min "klädstil" om det ens är tillåtet att kalla det så, är inte direkt något att hurra för. jeans, linne och tjocktröja, året om. VågaVägraÅrstider kallar jag det. och ibland hade det nog blivit lite pinsamt att erkänna vad jag hade på mig. som idag, det var strax över 20 grader och soligt, och medans alla andra går i linne och upprullade jeans, så har jag inte bara jeans, linne och tjocktröja, jag har 2 par raggsockor också. och det var ju inte precis så att jag tyckte det var varmt, utan det var mer lagom/svalt. men men. vi är alla olika, tack och lov.

annars idag har det inte hänt mycket. varit en ganska så chill söndag, rätt mycket som söndagar ska vaa tycker jag. och nu mår jag lite lätt illa eftersom att jag nyss har fetat i mig nästan ett helt Marabou Preminum 70% choklade med apelsin, som annars är asgott, men inte så mycket. men jag får väl helt enkelt skylla mig själv, haha :) Ha det bra nu alla <3

Kommentarer
Postat av: Yazmina

Svar: Kan man ladda ner det från google? :)

2009-04-27 @ 20:55:24
URL: http://yazminaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0