mot sommaren!

halvhemstudiedag idag, igen. känns som vi har det hela tiden, men det är riktigt nice. HA. kom just på att våra lärare varså snälla så dom la in en halvhemstudiedag nästa torsdag också, då vid valborg, i och med dom typ tyckte vi var värda det när vi var lediga dagen efter, eller nått sånt. riktigt nice.

mitt ständiga sökande efter Melodifestivalsskivan 2009 fortsatte idag, men ännu utan resultat. var inne på Konsum på väg från skolan, och inom Maxi också, för dom sa att dom skulle komma in idag, men ack nej. där fanns ingen Melodifestival... ja ja, ska ner på stan om lite mer än en timme, så får se om jag hittar nånting där. att det ska vara så himla svårt!

ja ja. nu ska jag ut i det vackra vårvädret med min älskade hund. vet inte om jag nånsin lagt ut bild på henne, men gör det nu i vilket fall som helst. Världens bästa Kelly <3

Björkstugans Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0