here we go again.

måste bara inleda detta med att påpeka att; bland det jobbigaste med att blogga är inte att ha nånting att skriva om, utan att komma på en himla rubrik! i och med att mina inlägg mest är tidsfördriv och inte innehåller något särskilt, så är det sjukt svårt att komma på något bra. så. nu har jag det sagt också.
i
idag blev det ridning på Liberton för vår allas älskade Li. måste på allvar börja leta efter en ny grupp. men men. det tar vi nån annan gång. ;) sen blev det jobba en liten stund, och sen ut och gå en runda igen. ambitiöst Sofie! fast gick inte så långt, utan jag satte mig på en stock och lyssna på musik i vårvärmen ända tills några små-tjejer kom och börja viska om att dom skulle fråga mig något. då gick jag. haha. ite taskigt kanske, men ändå.
efter det cyklade jag hem, all by my self, i och med att Olea skulle pusta sina saker med Sassa och jag kände väl inte riktigt för att sitta och titta på, så jag drog hem, käka och sen satte vi upp min Studsmatta!! :D:D wiie. och gymnastikskillsen sitter i än, haha. det är riktigt nice att bara kunna gå ut och köra lite. me like a lot. var ju tvugen att sätta i hörlurarna med "Alla" på högsta volym för det var ju det jag egentligen ville göra igår, men då var den inte uppe så att.

nu har jag nyss kollat på Robinson 2009 på tv4 replay (som förövrigt är deras bästa uppfinning efter IDOL sajten) och det var tur att Valpen åkte ut. det var ju synd om killen!! men men. nu ska jag nog snart sova. upp tidigt imorgon ju!! ha det bäst och sov gottf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0