fruitfreak!

dagen i skolan har i princip bestått av 2 saker. på svenska, där jag befann mig hela förmiddagen, det vill säga 8.45-11.45, satt jag och hade mer eller mindre extrem lust att ta livet av mig själv och allt vad noveller heter. blir så himla trött på dom! har skrivit typ 500 stycken, denna terminen och nu, när jag äntligen har avslutat en, inser jag att den har samma problem som alla dom andra. den är helt enkelt töntig och sjukt fånig i spåket och handligen! usch, jag blir så trött på mig själv. resten av dagen 12.30-14.00, satt jag i princip och läste högt för Lisa & Bea ur den engelska ordboken, när det stod i mitt schema att jag skulle ha matte. men vi skulle vara i basgrupperna och det brukar inte bli så seriöst då, vilket det inte blev idag i heller ;) haha

sen direkt efter skolan drog jag till dom 2 närmsta ICA butikerena men ingen av dom hade Melodifestivalsskivan! och jag som hade planerart min perfekta eftermiddag så bra. ligga på studsmattan , lyssna på Melodifestivalen, käka vindruvor och läsa boken "Panik!" som jag köpte igår. men det fick bli utan musik, men det var mysigt i alla fall :)

sen blev det i alla fall träning. sjukt jobbigt. min kondition är okej, om man springer typ 5 km i ett ganska lungt tempo, den är helt okej om man ska springa 60-100 meter fort. men det går fan inte om man ska springa båda snabbt och lite längre! det funkar inte! och det var precis det vi skulle göra! men men. nu har vi det i alla fall gjort, så med lite tur gör vi det inte igen på ett tag. haha

känner faktiskt nästan att jag har börjat bryta en godistrend, för jag blir mer och mer besatt av frukt!!! Har fått s¨n här thing på vindruvor, att jag måste ha det hela tiden, så det åt jag 500gram av innan idag, när jag låg på studsmattan. och nu när jag cyklade hem från träningen, köpte jag en halv Galiamelon när jag letade efter gurka! fast jag köpte gurka också! askalas nice! ih, hoppas det inte går över så fort haha :)

näe, nu ska jag nog underhålla min köra hund som har suttit och stirrat på mig i kanske en kvart nu. haha ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0