det gick ändå...

träningen blev inte så tråkig som jag farhågade. rätt kul faktiskt. ibland tror jag att ju mer jag tänker efter, ju värre, hemskare och större blir allt. och det är ju en ganska dålig egenskap, eller?

i alla fall sprang vi bara en liten runda ute på typ 1500 meter och sen in och köra lite hoppträning med häckar och sånt. fast alla killar tröttnade på det när det var typ en halvtimme kvar, så dom körde fys istället och vi var 3 kvar och sprang på häckar. ritkigt roligt faktiskt! kände faktiskt att jag fick till en ganska bra teknik, och det kändes mycket lättare, men det såg nog inte så bra ut, men strunt i det. haha.

nu sitter jag här och beundrar Sepideh Vaziri, från IDOL 2008 sjuukt mycket. seriöst, hon sjunger ju som ingen annan!! :O lyssnade nyss på låt som hon sjöng när hon var 15, alltså lika gammal som jag är nu, och om jag ens hade kunnat sjunga hälften så bra, så hade ju jag varit i sjunde himlen eller något!!. lyssna på det på hennes blogg http://sepideh.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0