back on track!

nu är jag tillbaka från Egypten, redo att blogga som aldrig förr. eller egentligen kom jag hem igår, men då orkade jag tyvärr inte skriva nånting. sorry. I alla fall var Hurghada underbart!! såå skönt att bara komma bort, ligga i solen, bada i en pool som var lika varm, om inte varmare än luften och allmänt göra ingenting. så skönt! fast jag gjorde faktiskt lite! skrev hla min novell till svenskan, gjorde ungefär halva slutreflketionen på slöjden, och lite mer än halva teknik uppgiften. känns kanon kah jag berätta! haha ;)

idag jobbade jag på Baltic Cup i våran älskade ridhusshop, men jag behövde bara stanna till 4, så jag, Carro & Olea kollade lite så hoppningen, sen drog jag & Olea runt i Helsingborg, och utforskade bostadsområden, samt att Olea hann göra bort oss båda två. haha :)

hemma sen vid halv 7, och ambitiöst nog bestämde jag mig för att cykla till Pålsjö och springa en runda, så jag gjorde det. sprang 5 kilometer, men kände att jag hade rätt bra med ork kvar, så jag tog en mer eller mindre powerwalk på 2 kilometer också sen cyklade jag hem. kände mig faktiskt rätt duktig! om man säger så är inte riktigt jag den typen som ger mig ut på sånna saker frivilligt, men nån gång måste ju vara den första eller?

näe mina kära vänner, nu ska jag kolla lite på tv och allmänt mysa runder i huset, ni får ha det allra bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0