äntligen fredag!!

wihhu! det är något med fredagar. det går bara att inte att älska dom! sånt chill i skolan och sen bara leeedig!! lovely.
skolan var i alla fall nice idag. fick gjort en hel del i matte och sen på eftermiddagen hade rättegång i basgruppen. riktigt roligt!! haha :) vår grupp är bäst haha! <3

sen blev det til stallet med Olea och när hon och alla andra red fick jag ta mig i kragen och gå ut och springa i typ en halvtimme eller något. trevligt trevligt. usch, började få ångest i och med att Springtime väldigt snart (9:de maj) och i veckan fick jag reda på att jag skulle springa Påsjöruset med skolan veckan därefter 15 maj, så nu är det hårdträning som gäller. ;) men men sånt är livet, det är inte så länge så man får väl stå ut! haha :D

näe, nu ska jag fortsätta kolla på klipp från Melodifestivalen så ni får ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0