let's hear it for New York!

Söndag kväll, och för första gången på ett bra tag så behöver jag inte pallra mig upp alltför tidigt för att åka tillbaka till skolan. Dock så gav min kära ortoped mig tiden 9:15 imorgon för att hämta ut mina nya inlägg. menmen, får väl ändå se fram emot att det fortfarande är typ 20 morgnar som jag kan sova länge. ;D
Tänkte passa på att fixa lite saker på stan imorgon också medan jag ändå är där, typ fixa julklappar till Zara & Olea. annars är jag klar helt klar med mina julklappar nu. Köpte farmor och farfars idag. galet skönt!
åh! Igår upptäckte jag kanske världens bästa låt!? näe, kanske inte världens bästa men en väldigt, väldigt bra! Empire state of mind part II Broken down med Alicia Keys. Kanske inte helt ny, men så himla bra!!
min söndagsgåva till er fina läsare :D
Näe, nu ska jag sova. lyckades slagga lite vid tv:n innan -.-'
Med kärlek vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-21 @ 01:56:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0