trött på alla möjliga vis

Som sagt. inte min bästa helg med uppdatering nu ja, men sånt är det. SM går före bloggen. sorry.

Men nu är det i alla fall över och förhoppningsvis mitt sista SM i kisoken. om det ens blir fler på anläggningen, men det tror jag. Det har varit galet mycket folk, och inte ens när det är så här sotra evenemang brukar folk dyka upp, men det gjorde de, vilket var superkul :D

så nu har jag superont i fötterna efter att ha stått på stenplattor två dar i rad, och är lite slut i huvudet också, inte bara av räknande utan av lite andra saker... människor säger jag bara...

Innan jag kastar in handuken för idag, så ska jag hoppa in  och duscha, så vi hörs imorgon, då är det tillbaks till verkligenheten som gäller.

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0