Stick it!

Nu har jag nyss sett klart på filmen Stick i! gaket vad bra den är! har sett den ett par gånger innan, men tröttnar liksom inte på det.. och varje gång jag ser den blir jag lika faschinerad av hoppen... och deras mod att utföra de!
tränade ju gymnastik innan, inte den typen, utan trupp, så vi körde inte barr och den typen av matta. vi hade tumlbing (ett tjock, lång matta med studs), hopp och fristående. men i alla fall. och mitt största problem var modet. jag kunde, men jag vågade inte! trots att jag visste att jag kunde. så sånna saker faschinerar mig grovt. att de vågar...
jag i en salto (bakåtvolt) hemma i min trädgård för en typ 3 ½ år sen (:
Men nu ska jag alldels snart iväg till Backa Horse, så vi hörs senare!
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0