sleep tight

så. nu har denna dagen också gått. långsamt gansa trögt och väldigt trött har den släpat sig fram. och nu ska jag äntligen få sova... har kastat mig på sängen varje ledig minut under täcket och önskat att jag kunde fått stanna därr restsen av dagen. så var det ju såklart inte...

men har hunnit med att vara ute och springa, pluggat lite grann, varit hos Havanna & Lorelei och chillat. enda kvällen på veckan jag hinner se Biggest Loser! :D lycka!

har gjort av med min kamerasladd så nu blir det väldigt dåliga bilder från min iPod men man ser i alla fall de små fölen lite! kom ett nytt i helgen. en fux hingst undan Camomill. så nu finns där 4 små bebishästar i stallet :D


Camomills fölunge. inte ens en vecka gammal pojke


Quambas stoföl.


Havanna och hennes kille. snart två veckor gammal. hingst efter Helix


Havannas föl


och en avslutande bild på Lorelei. söta tjejen!

Godnatt , vi hörs imorgon

Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0