så kan det gå

det blev inget besök på Backa Horse.
eller vi körde mot där, för jag fick inte tag på hon som jag pratat med innan.
Men när vi var en bit därifrån ringde hon upp, lät aningens stressad och sa att en av stona hade fått en hovböld och skulle föla om 4 veckor, så det var lite "busy". så med full förståelse åkte vi hem igen. men vi såg Höganäs by night i alla fall. de dödas ort kan den också kallas.. tror inte jag såg en enda människa och då var klockan typ 7! :O
Men vi körde förbi gården i alla fall och den såg superfin ut så det blir nog bra. fast vi ska dit ändå, nån annan dag (:
Nu ska jag se om jag kan få lite skrivet på min citatanalys
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0