pix.

Tog en del bilder i stallet idag. galet vad mysigt det var där idag. Lorelei var supermysig och fölen som går i en stor box har blivit jättesociala, i alla fall ett av de. ett supergulligt stoföl som heter Zäta. haft en som favvis ända sen vi var i fölhagen med mentorsgruppen i höstas. gullunge! :D


senaste tillkomsten. liten hingst född 1;a Mars 2011


Min och Majas andra skötsto Havanna. ett 3 årigt sto som blev olycksbetäckt när en av hingstarna hoppade över till sto hagen. mamman till fölet på bilden där uppe i samma sits. Havannas föl kommer typ nån gång haha ;)


Zäta f. 2010


annat föl jag inte kan namnet på ;)


Lorelei♥


Jag och Zäta




Erkänn att jag blivit grym på att lägga upp bilder!
Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0