NRJ

puuh. det känns i benen att man vart igång hela dagen, men eftersom att allt gått så bra har jag hur mycket energi som helst, och är inte det mista sugen på att gå och lägga mig, fast jag vet att jag borde göra just det, i alla fall inom en snar framtid... upp 6 imorgon u know.

Red Aspazia i morse och hon var nästan lika fin som i måndas, men i måndags var hon övergrym så nära är sjukt bra. får en sån himla härlig känsla på henne... försökte överföra samma tanke och känsla på Liberton nu ikväll, men det gick inte riktigt lika bra, men han är så himla härlig att det ändå gick bra! kände mest för att bara rida dressyr och hitta känslan, men hade lite bommar istället. sånt kan ju också vara kul!

Men nu ska jag rusa iväg och umgås med pilatebollen. undersöker hur många olika sätt man kan sitta på den utan att tappa balansen och trilla ner... sånt kan man också roa sig med när man har överskottsenergi!


hittade inte original bilden, men där har vi i alla fall Liberton nån gång nån sommar!

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0