my place

galet vilken lång dag det blev idag...
hade en väldigt massa tråkiga lektioner idag och var liksom inte på humör för dåliga betyg. bad timig, jag fick tillbaka min citatanalys... it sucked sort of kändes det som enligt min lärare, men det är väl bara att bita ihop och komma igen...

skönt att ha en stund för sig själv sen tillsammans med ston när jag gick bort till Lorelei efter middagen. fina tjejen! borstade henne i nästan en timme, sen hade jag verkligen inte tid att stanna längre, även om jag velat... dessa fina så hästar. tog mobilkameran idag och fick lite bättre bilder! :D


Peach föl (: hingst e. Helix


ett styck nyfiken fölunge... är så galet stor skillnad på Peach och Havanns föl! Havannas är så himla pigg och på!


passade på att ta lite bilder utanför stallet också. ex. en kalv. kostallet ligger precis jämte sto...


fr. vänsten: matsalen, SE (stora elevhemmet) och modulerna. och sen kosjön mitt i hela :D


Gamla kostallet. numera häststall ;)


SE och modulerna igen

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0