körd i botten? nejdå bara trött

Jag är helt galet slut just nu!

Ridning som första lektion och det gick rätt så bra. Hade en häst jag inte ridit förr och vi hade sitsövningar. för att lägga fram det så, så känner jag av i benen att vi hade sitsövningar... helt galet trött!
Körning sen, som vi inte ens ska prata om och avsluta med lite specialhästvård. Kände att det där med att linda stallbandadge inte riktigt var min grupps grej. alla fick små utbrott för att paddarna (eller pladdarna som jag kallade det när jag var mindre, haha) inte låg rätt och bara kasade... Det är minsann inte lätt att gå en hästlinje!!

Hade nog egentligen behövt sova en del för jag känner mig rätt sjuk. Har så galet ont i halsen och fryser hela tiden, men jag hinner inte. missade hela veckan i skolan förra veckan så tänker absolut inte vara hemma! men ska i alla fall försöka lägga mig nått sådär tidigt, även om jag har 1000 saker som behöver göras. som exempelvis städa mitt rum...

Men nog pratat. nu är det snart biggest loser.

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0