jag vill gå ut...

jag vill inte vara här.
jag vill ut, gå på stan, träffa folk, ta en fika i hamnen.
jag har aldrig varit så trött på stallet som jag är nu. så trött på hästlukt.
men jag är inte trött på hästarna, det är inte deras fel. De står och är lika oskyldiga som underbara. det är den här byggnaden, den här anläggningen som tar all min lediga tid. jag vill ut.
men det ska jag inte. och jag ska hit igen imorgon och på måndag är det försent. Då är den ännu en vecka tills jag får chansen igen. men det ger mig ändå bara 1 ½ dag komma ut.
men ikväll ska jag ut. kanske. men då har solen gått ner och slutat värma. man måste stänga in sig igen för det är kallt. igen. vi har haft kallt så det räcker för resten av året. nu vill jag ha värme och sol. bara värme och sol.
med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0