it can only get better

Min förkylning var värre idag, men eftersom jag var på Flyinge hela förra veckan har jag inte tid att vara sjuk och hemma, men om jag mår likadant imorgon så tror jag faktiskt jag stannar på rummet. vill ju inte smitta alla andra i klassen heller så det blir ju lite dubbelt...

Men jag överlevde i alla fall dagen (mer eller mindre...) och har nu suttit och pluggat sen jag slutade, det vill säga från typ 5. härligt värre. fast jag känner i alla fall att jag kommit en bit nu, gjort alla svenska uppgifter och pluggat lite på faunistiken till på fredag. har mer än jag trodde att ta igen från förra veckan...

Så nu ger jag mig för nu, drar och kollar på biggest loser på överåningen ;)

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0