inte riktigt på G... bara på A

Här har det varit tyst ett tag. ledsen för det, men det är så himla mycket nu. och jag är fruktansvärt trött...

Men dagarna har rullat på, som alltid i ett högt tempo, varför sakta ner, då hinner man ju inte med lika mycket?
så igår var det jobb stora delar av dagen, ut och springa och sen handla lite till veckan på kvällen.

skolan hela dagen idag, longering, ridning och "anläggning" på schemat. anläggning innebar i vårt fall knyta grimskaft... inte min starkaste sida *note to self -.-'*
sen gav jag mig, om än motvilligt ut och sprang en runda till, men yogan blev inte av :( synd, jag vad yoga-sugen!
så satte mig och pluggade på de 3 miljoner läxor jag har (y). vill bara att det liksom ska tunnas ut lite... det gör det inte, och det kommer inte att göra det heller. vi kör all in. varför vänta?

MEN! jag har faktiskt haft bloggen i mina tanker även om jag inte skrivit! bara så ni vet!

såg den igår när jag sprang i Pålsjö skog. några idioter hade tänt eld på en del av våffelcafeet som ligger så galet mysigt där ute! åh så onödigt!!


Dagens frestelse för att överhuvudtaget lämna Ragårda och ge mig ut. vips, det funkade! :D

och förresten! jag har antagit PT-Fias sockerutmaning! är du på?

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0