estoy estudiando

sitter och pluggar. Ska egentligen ha arbetsliv naturbruk lektion, men kursen betår till 70% av praktik ute på APU och resterande 30% är ett arbete om olika yrken inom naturbruket som vi gör självständigt hemma. så det blir inte mycket till lektioner så för det mesta slipper vi komma dit (:

Har skjutit upp det i flera veckor, trots att vi började med kursen i början av teriminen, men inlämningen är inte förrän 4:de maj vilket alldid känts som en evighet fram. men insåg för nån dag sen att det bara var 5 veckor, och 2 yrken á 4 sidor var med intrevjuer av en arbetsutövare kan ta lite tid, så kände att det var lika bra att sätta igång. vilket jag gjort nu :D

jag har valt Naturturism och djurvård som mina områden och tänkte intervjuva Andrea, min syster som jobbar som turridningsguiden nere på Azorenera på naturturismen, så det känns skönt att ha i alla fall en intrevju lite fixad :D


näe, nu ska jag fortsätta för snart måste jag rusa på mentorsträff....

Med kärlek vänner



pluggar just nu till den här galet härliga låten :D kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0